Seminarium ZPP: Jak pozyskać klientów za pomocą Internetu?
19.11.2014

07-11-2014

Seminarium ZPP: „Jak pozyskać klientów za pomocą Internetu? Skuteczna komunikacja marketingowa. UBS jako wsparcie biznesu”.

Jeśli chcesz:

  • dowiedzieć się jak pozyskać nowych klientów za pomocą Internetu,
  • zrozumieć, które z dostępnych narzędzi marketingowych są skuteczne i dlaczego,
  • zobaczyć na przykładach firm z wielu branż, jak skutecznie budować wizerunek swojej firmy,
  • poznać sposoby budowania relacji z obecnymi klientami,
  • zdobyć wiedzę o trendach, które dopiero wchodzą do Polski, a które na Zachodzie całkowicie odmieniają  podejście do roli klienta i sposobu jego pozyskiwania,
  • uzyskać informacje jak najlepiej zabezpieczysz finansowo swoją firmę i pracowników,
  • poznać w jaki sposób najskuteczniej rozwiążesz problem prawny swojej firmy,
  • dowiedzieć się jak najkorzystniej wynajmiesz lub kupisz nieruchomość pod swoja działalność,

 

weź udział w kolejnym seminarium organizowanym przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców!

Seminarium odbędzie się w środę, 19 listopada 2014 r., w godzinach 10.00 -14.00 w siedzibie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców przy ulicy Krakowskie Przedmieście 6, lok. 16 w Warszawie.

Spotkanie jest adresowane do wszystkich przedsiębiorców, a przede wszystkim do właścicieli firm, którzy szukają sposobów na efektywne dotarcie do nowych grup klientów.
Odbiorcami są również osoby pracujące w działach marketingu, PR, które chcą poznać wachlarz możliwości docierania do klientów, przy jednoczesnym odpowiednim budowaniu wizerunku.

 

AGENDA SEMINARIUM

I CZĘŚĆ PIERWSZA              

1. Jak pozyskać klientów za pomocą narzędzi marketingowych?
2. Kreowanie wizerunku, a sprzedaż.
3. Jak policzyć niemierzalne?
4. Mamy klientów! Zbudujmy z nimi relacje.
5. Niespodzianka – wisienka na torcie 🙂

II CZĘŚĆ DRUGA

1. United Business Support.

Seminarium poprowadzą Panowie:

Wiktor Dmochowski
Michał Maciejewski

Wiktor Dmochowski – prezes United Values sp. z o.o. przedsiębiorca z 24 ­­­- letnim doświadczeniem. Z branżą finansową związany od kilkunastu lat. Najpierw, jako inwestor na warszawskiej giełdzie, kiedy ta na początku lat dziewięćdziesiątych liczyła zaledwie kilkanaście spółek, a później jako specjalista od kredytów hipotecznych. Od 2007 związany z rynkiem inwestycyjnym. Członek Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.

Michał Maciejewski – pracował w jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce. Tam zdobył doświadczenie marketingowe, realizując kampanie dla największych marek. Jako jeden z pierwszych założył agencję specjalizującą się w mediach społecznościowych, która po kilku latach ewoluowała w firmę o charakterze doradczo – marketingowym.
Swoje kompetencje marketingowe poszerzył o doświadczenia sprzedażowe. Zdobywał je sprzedając: usługi marketingowe, produkty finansowe oraz szkolenia. Przewodził organizacji networkingowej, współtworzył społeczność skupioną wokół skutecznej komunikacji oraz wystąpień publicznych.
Prowadził projekty dla: Citi Handlowy, De Agostini, Link4, Księgarnie Matras, Microsoft, Morliny, Opel, Philips, Żywiec Zdrój

Seminarium odbywa się w ramach cyklu warsztatów i szkoleń dla przedsiębiorców sektora MSP. Koszt udziału w seminarium wynosi 149 zł + 23% VAT. Dla Członków ZPP udział jest bezpłatny.

Zgłoszenia i informacje:
Marta Chołuj
Email/ m.choluj@zpp.net.pl
Tel/ 22 826 08 31