Jak światowe marki włączają się w budowanie zrównoważonej gospodarki

Grupa Velux: Jak światowe marki włączają się w budowanie zrównoważonej gospodarki

 

Światowe marki inwestują w Polsce na coraz większą skalę. Sprzyja im dobrze rozwijająca się gospodarka, wykształcona kadra, a także stosunkowo duży rynek wewnętrzny. Polska przestaje być traktowana jak miejsce robienia biznesu opartego jedynie na niższych kosztach. Zmieniają się jej priorytety: coraz większego znaczenia nabiera innowacyjność, pojawiają się nowe obszary działalności gospodarczej związane z nowymi technologiami. Rośnie znaczenie współpracy ośrodków naukowych i akademickich z przemysłem, stopniowo zmienia się struktura szkolnictwa bardziej nakierowanego na potrzeby współczesnego biznesu.

 

POBIERZ

Inne wpisy tego autora

Ta komisja jest zbędna!

Gdy Rosja próbuje wpływać na życie społeczno-polityczne w Polsce, nasze państwo powinno na to zdecydowanie reagować. Jednak powołana właśnie do istnienia Państwowa Komisja do spraw

[RAPORT] STAN GRY. POLSKA–GRUZJA

Prezentujemy „Stan Gry” – nasz cykl publikacji dotyczących współpracy gospodarczej Polski z państwami spoza UE. Każda z publikacji będzie przedstawiać aktualny stan relacji ekonomicznych z

[RAPORT] Zapłacą najubożsi

Od 2029 r. europejski system handlu emisjami CO2 (EU ETS) ma objąć także – obok przemysłu – ogrzewanie budynków mieszkalnych i transport prywatny. Warsaw Enterprise