Kierowcy nie są mile widziani przez włodarzy polskich miast. Czują to przede wszystkim, gdy szukając miejsc parkingowych w centrach, znajdują zamiast nich słupki. Czują to także, stojąc w korkach, tworzących się w wyniku zawężania ulic. – Taka polityka wypychana aut wynika z przekonania, że polskie miasta powinny przypominać pełen rowerów Amsterdam, czy Barcelonę. Jest ono jednak nierealistyczne. Bez odpowiednio rozwiniętego transportu publicznego wypychanie aut z polskich miast zmniejsza komfort życia mieszkańców — tłumaczy prof. Tomasz Rostkowski, ekonomista z SGH, w najnowszym odcinków Rozmów Sebastian Stodolaka.
Prof. Rostkowski jest członkiem inicjatywy StOP Korkom, http://stopkorkom.pl Tomasz Rostkowski — prof. SGH dr hab.
Tomasz Rostkowski, ekonomista i specjalista ds. zarządzania. Obszary badawcze, którymi się zajmuje to m.in.: strategia i systemy zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach i administracji publicznej, przywództwo w przedsiębiorstwach i administracji publicznej, zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwach i administracji publicznej, zarządzanie kompetencjami w przedsiębiorstwach i administracji publicznej, modernizacja kluczowych dla obywateli systemów państwa (np. edukacja, ochrona zdrowia, instytucje rynku pracy, wymiar sprawiedliwości)
Rozmowa jest także dostępna w formie audio: https://sebastianstodolaktalks.buzzsp…
Fanpage podcastu: https://www.facebook.com/RozmowySebas…
Podcast powstaje w ramach działań Warsaw Enterprise Institute. Wesprzyj nas: https://patronite.pl/wei.org.pl