4 grudnia br. w siedzibie ZPP odbędzie się seminarium skierowane do wszystkich osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat awansu menedżerskiego i związanych z tym wyzwań oraz przyjrzeć się najlepszym praktykom biznesowym w tym obszarze.
Awans menedżerski – wyzwanie osobiste czy biznesowe?
4 grudnia 2013, godz. 10.00 – 14.00
Miejsce: Siedziba ZPP, Krakowskie Przedmieście 6, 00-325 Warszawa
AGENDA SEMINARIUM:
- Co znaczy dobry menedżer w firmie?
- Góra lodowa czyli świat firmowy oczami nowo mianowanego menedżera.
- Jak kształtować postawę osoby zarządzającej?
- Kodeks dobrego menedżera – wskazówki i porady.
Prelegent:
Pani Magdalena Nowacka – trenerka, konsultantka HR, partner firmy RTC Professional. Ukończyła MBA dla kadry zarządzającej oraz Szkołę Trenerów Rozwoju Osobistego. Od ponad 10 lat związana z biznesem. Pracuje przy różnych projektach doradczych i szkoleniowych w Polsce i zagranicą. Ma ciekawe i bogate doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Zdobywała swoje doświadczenie i kompetencje pracując w biznesie, działając na polu organizacji pozarządowych, a także w firmach szkoleniowych. Jako konsultant HR zajmuje się zagadnieniami rozwoju pracowników w organizacjach. Doradza menedżerom w kwestiach rozwoju osobistego, organizacji i zespołów. Tworzyła i wdrażała programy rozwojowe, narzędzia do zarządzania procesami oceny, a także realizowała projekty z obszaru zarządzania
Udział w seminarium jest bezpłatny dla wszystkich Członków ZPP.
Pozostali uczestnicy ponoszą koszt 149 PLN + 23 % VAT
Zapisy i informacje:
Katarzyna Wojewódzka
Email/ k.wojewodzka@zpp.net.pl
Tel/ 22 826 08 31
Seminarium odbędzie się w ramach zorganizowanego przez ZPP cyklu warsztatów i spotkań konsultacyjnych dla MSP. Informacje o kolejnych spotkaniach już wkrótce.