20 listopada br. w siedzibie ZPP odbędzie się seminarium skierowane do wszystkich osób korzystających z informacji marketingowej w pracy zawodowej:
Badania marketingowe w pigułce. Rodzaje i zastosowania badań w bieżącej działalności rynkowej.
20 listopada 2013, godz. 10.00 – 14.00
Miejsce: Siedziba ZPP, Krakowskie Przedmieście 6, 00-325 Warszawa
AGENDA SEMINARIUM:
Wprowadzenie do badań marketingowych
- Rodzaje badań marketingowych
- Podstawowe zasady konstruowania kwestionariuszy
- Populacja, próba, metody doboru próby
Przerwa kawowa
Wybrane metody badawcze
- Badania typu Usage & Attitudes (U&A) – case study
- Metody rozwijania i selekcji konceptów
- Badania cenowe: DPA, PSM, BPTO
- Pre-testy reklam
- Badania efektywności kampanii reklamowych
Prelegent:
Pan Tomasz Baran – Adiunkt w Katedrze Psychologii Osobowości na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes Zarządu Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna.
Udział w seminarium jest bezpłatny dla wszystkich Członków ZPP.
Pozostali uczestnicy ponoszą koszt 149 PLN + 23 % VAT
Zapisy i informacje:
Katarzyna Wojewódzka
Email: k.wojewodzka@zpp.net.pl
tel. 22 826 – 08 -31
Seminarium odbędzie się w ramach zorganizowanego przez ZPP cyklu warsztatów i spotkań konsultacyjnych dla MSP. Informacje o kolejnych spotkaniach już wkrótce.