Seminarium: Badania marketingowe w pigułce
20.11.2013

20 listopada br. w siedzibie ZPP odbędzie się seminarium skierowane do wszystkich osób korzystających z informacji marketingowej w pracy zawodowej:

Badania marketingowe w pigułce. Rodzaje i zastosowania badań w bieżącej działalności rynkowej.

20 listopada  2013, godz. 10.00 – 14.00
Miejsce: Siedziba ZPP, Krakowskie Przedmieście 6, 00-325 Warszawa

AGENDA SEMINARIUM:

Wprowadzenie do badań marketingowych

  • Rodzaje badań marketingowych
  • Podstawowe zasady konstruowania kwestionariuszy
  • Populacja, próba, metody doboru próby

Przerwa kawowa

Wybrane metody badawcze

  • Badania typu Usage & Attitudes (U&A) – case study
  • Metody rozwijania i selekcji konceptów
  • Badania cenowe: DPA, PSM, BPTO
  • Pre-testy reklam
  • Badania efektywności kampanii reklamowych

 

Prelegent:

Pan Tomasz Baran –  Adiunkt w Katedrze Psychologii Osobowości na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prezes Zarządu Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna.

Udział w seminarium jest bezpłatny dla wszystkich Członków ZPP.
Pozostali uczestnicy ponoszą koszt 149 PLN + 23 % VAT

Zapisy i informacje:

Katarzyna Wojewódzka
Email: k.wojewodzka@zpp.net.pl
tel. 22 826 – 08 -31

Seminarium odbędzie się w ramach zorganizowanego przez ZPP cyklu warsztatów i spotkań konsultacyjnych dla MSP. Informacje o kolejnych spotkaniach już wkrótce.