Seminarium ZPP: Własność marki. Korzyści ochronne, podatkowe, strategiczne, sukcesja biznesu
03.12.2014

Seminarium ZPP: asność marki. Korzyści ochronne, podatkowe, strategiczne, sukcesja biznesu”.

  • Czy zastanawiałeś się kiedyś czy Twoja marka jest naprawdę Twoja?
  • Czy wiesz, że sama świadomość marki nie jest kluczem do osiągnięcia sukcesu rynkowego?
  • Czy znasz tajniki zarządzania marką?
  • Czy wiesz w jaki sposób zaprojektować i zbudować własność marki?

Jeżeli przynajmniej na jedno z tych pytań odpowiedziałeś „NIE”…

weź udział w kolejnym seminarium organizowanym przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców!

Projekt Kapitał Marki zapewnia własność marki, jej ochronę i bezpieczeństwo, korzyści prawne i podatkowe, wpływa na zyski i buduje wartość biznesu. Łączy trzy strategiczne obszary: marketing, prawo, finanse. Projekt jest finansowany przez Rząd dzięki uldze podatkowej z tytułu licencji. W szczególności obejmuje Raporty zdolności rejestrowej  na terenie RP, Unii Europejskiej i krajów zrzeszonych w systemie międzynarodowym. Zabezpiecza prawa własności przemysłowej oraz własność majątkowych praw autorskich. Pokazuje optymalne cumowanie marki jako własności intelektualnej czyniąc z niej aktywa bilansowe.

Seminarium odbędzie się w środę, 3 grudnia 2014 r., w godzinach 10.00 -12.00 w siedzibie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców przy ulicy Krakowskie Przedmieście 6, lok. 16 w Warszawie.

Spotkanie jest adresowane do wszystkich przedsiębiorców, a przede wszystkim do właścicieli firm, którzy szukają sposobów na efektywne zarządzanie własną marką.

AGENDA SEMINARIUM

1. Prezentacja Projektu.
2. Przykłady.
3. Odpowiedzi na pytania.
4. Dyskusja.

Seminarium poprowadzi Pan Piotr Seges.

Piotr Seges – założyciel Agencji Reklamowej SEGES wprowadzającej na polski rynek takie marki jak: Philips, Johnson & Johnson, Kraft Jacobs Suchard, Ovita Nutricia, Berlin-Chemie, Netia, Computerland, Pizza Hut i wiele innych. Klasyfikowany na 3-5 miejscu w Polsce w obsłudze budżetów below the line. W ciągu ostatnich 10 lat współautor strategii i promocji marki LUX MED. Na stałe współpracuje z pierwszą w Polsce Kancelarią Brandingową GoodName. Twórca Projektu Kapitał Marki.

Seminarium odbywa się w ramach cyklu warsztatów i szkoleń dla przedsiębiorców sektora MSP. Koszt udziału w seminarium wynosi 149 zł + 23% VAT. Dla Członków ZPP udział jest bezpłatny.

Zgłoszenia i informacje:
Marta Chołuj
Email/ m.choluj@zpp.net.pl
Tel/ 22 826 08 31