Sprzedaż przez Internet – strategie dla każdego biznesu
29.04.2015

15.04.2015

Seminarium ZPP: „SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET – STRATEGIE DLA KAŻDEGO BIZNESU”.

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców we współpracy z firmą Goldbach Audience ma przyjemność zaprosić na kolejne seminarium, które odbędzie się w środę, 29 kwietnia 2015 r. w godzinach 10.00-14.00 w siedzibie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców przy ulicy Krakowskie Przedmieście 6, lok. 16 w Warszawie.

Spotkanie jest adresowane do wszystkich przedsiębiorców, a w szczególności do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osób zajmujących się sprzedażą i marketingiem.

Dzięki odbytemu szkoleniu uczestnicy poznają umiejętność skutecznego wykorzystania nowoczesnego kanału sprzedaży, jakim jest Internet.

AGENDA SEMINARIUM

1.
Twoje cele, ograniczenia i KPI (kluczowe wskaźniki efektywności).
2. Twój klient online.
3. Działania zorientowane na efekt – jak to powinno wyglądać?
4. Przegląd dostępnych narzędzi.
5. Modelowe strategie i case’y.

Seminarium poprowadzą Panowie:

Wojciech Spytek (Head of New Business, Goldbach Audience)
Bartosz Majkowski (New Business Manager, Goldbach Audience)

Wojciech Spytek – absolwent zarządzania sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
W Goldbach Audience kieruje działem odpowiedzialnym za nowe relacje biznesowe. Wcześniej, jako Senior Performance & Search Manager, zajmował się planowaniem i strategią kampanii efektywnościowych. W przeszłości pracował jako Key Account Manager w Novem Group, gdzie odpowiadał za współpracę z klientami bezpośrednimi oraz domami mediowymi. Zajmował się również marketingiem internetowym jako niezależny specjalista, m.in. wdrażając i prowadząc programy afiliacyjne dla polskich oraz zagranicznych klientów.

Bartosz Majkowski – ma wieloletnie doświadczenie w pracy w mediach i reklamie pracując na stanowiskach związanych z doradztwem handlowym, budowaniem relacji z klientami oraz obsługą kampanii reklamowych. Wcześniej związany był m.in. z czasopismem „Media&Marketing Polska” oraz telewizją TVR. Od ponad dwóch lat współpracuje z wieloma branżami, prowadząc aktywne wsparcie w zakresie stosowania innowacyjnych i skutecznych działań reklamowych.

Seminarium odbywa się w ramach cyklu warsztatów i szkoleń dla przedsiębiorców sektora MSP. Koszt udziału w seminarium wynosi 149 zł + 23% VAT. Dla Członków ZPP udział jest bezpłatny.

Zgłoszenia i informacje:
Marta Chołuj
Email/ m.choluj@zpp.net.pl
Tel/ 22 826 08 31

Fot. Lala Ros/ na lic. Creative Commons/ flickr.com