Iwona Wardzyńska

Od ponad 20 lat zajmuje się PR: kreowaniem wizerunku firm, koordynacją działań społecznych i mediowych, organizacją eventów, kongresów, konferencji, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz promocyjnym wsparciem start-upów. Ma doświadczenie w Corporate Identity, brandingu i rebrandingu.
Absolwentka Public Relations w Szkole Głównej Handlowej, marketingu na Wydziale Zarządzania UW oraz kursów i szkoleń z zakresu wystąpień publicznych, kampanii reklamowych, zarządzania czasem, zespołem i projektami.

Przeszła wszystkie szczeble kariery, pracując w korporacjach, agencjach PR i eventowych – od specjalisty ds. strategii, przez Media Managera, Product Mangera, Rzecznika firmy, szefa PR, Dyrektora Eventów po Dyrektora Grupy Projektów. Pracowała dla Tanake Corp., Panorama Polska a GTE and Telia Company, później Eniro Polska, ING, Centrum im. Adama Smitha, MMT Management i PKO Banku Polskiego. Tworzyła takie marki jak PremiumBrand, WebStarFestival, Taste of Warsaw. Współpracowała ze studiami graficznymi, telewizyjnymi, agencjami interaktywnymi, reklamowymi 360, domami mediowymi, stowarzyszeniami oraz organizacjami branżowymi: SAR, IAB, IAA, SMB, Ofbor, ZFPR.

Za działania wizerunkowe firmy, dla których pracowała, otrzymywały szereg prestiżowych nagród: Firma Roku, Solidna Firma, Firma Fair Play oraz nagrodę specjalną Złote Szpalty, jedno z najbardziej liczących się wyróżnień w prasie customowej, za całokształt, wielokierunkowość i spójność komunikacji. Obecnie prowadzi własną firmę PR.

The English version of the bio is available here.